Forum www.younggunspl.fora.pl Strona G│ˇwna
FAQ Profil Szukaj U┐ytkownicy
Grupy

Prywatne WiadomoÂci

Rejestracja Zaloguj
Galerie

Takze przymusowe siedzenie w domu, moze uda mi sie zrobic tr
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastŕpny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
www.younggunspl.fora.pl > Regulamin Forum

Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 621
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

Takze przymusowe siedzenie w domu, moze uda mi sie zrobic tr    

Kt├│r─ů mog─Ö zrealizowa─ç bez pomocy chirurga ;. [link widoczny dla zalogowanych] No i jak ju┼╝ zdasz to si─Ö okazuje ┼╝e jako┼Ť tak dziwnie w przetargach wygrywaj─ů zawsze ci sami ┼Ťwietni fachowcy kt├│rzy za z┼éot├│wk─Ö zrobi─ů wycen─Ö stoczni. DZIENNIE NA SI┼üCE
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czasami lekarz musi zmienić tabletki. [link widoczny dla zalogowanych] W czasie głodówki bardzo ważna jest też pielęgnacja jamy ustnej.

23 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Mix) Niedawno by┼éam u ginekologa i przepisa┼é mi Gynalgin i Albothyl. koszulke z godlem polski lol Dzi┼Ť na liczniku 99,5. Czytam posty i az mnie swierzbi zeby cos napisac. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja byłam w dsk, synek ma 16 miesięcy. aaaa... prawie kazda wroci do poprzedniej figury gdy szybko zaczyna rodzic dzieci, ale pierwsze po 30stce to hmm.....brzuszek ladnie nie wyglada ... jak fajnie... Ponieważ we wsi mówi się po cichu o moim małym przyrodzeniu, A może Kukuryku awansowała i się nie zadaje z pospólstwem.U mnie dalej zapieprz jak latem a podwyżek nie ma i chyba nie będzie. Z niedokończonym liceum to ty możesz na kasie biedronki stać albo w tej swojej hurtowni co najwyżej rajtuzy i gacie polecać !!!
Chodzę na siłownię, ale wykonuję lżejsze ćwiczenia, do tego sauna - jestem trochę osłabiona, ale już się tym nie przejmuję, wiem, że organizm się oczyszcza.
Noga, ja jestem rowny miesiac na Atkinsie od 2 tygodni dolozylam troche miesa i brokuly i ogorki okazjonalnie co do wagi to weszlam w okres zastoju ale tak na oko zlecialo mi jakies 10-12 kg staram sie nie wazyc ale widac po ubraniach ze chudne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja te┼╝ bromergon i teraz norprolac bior─Ö tylko na noc.
[link widoczny dla zalogowanych]
T─Ö zup─Ö mo┼╝na je┼Ť─ç kiedykolwiek b─Ödziesz g┼éodna, ona nie dodaje kalorii.
hej dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Post Wto 17:12, 25 Mar 2014
 Zobacz profil autora
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa).
Obecny czas to Czw 9:58, 19 Lip 2018
  WyÂwietl posty z ostatnich:      


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin