Forum www.younggunspl.fora.pl Strona Gwna
FAQ Profil Szukaj Uytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomoci

Rejestracja Zaloguj
Galerie
haha naiwne jestescie to była prowokacja
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastpny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
www.younggunspl.fora.pl > Regulamin Forum

Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 621
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

haha naiwne jestescie to była prowokacja    

Gdy tylko nadchodza owe cudowne czerwone dni,z namaszczeniem wyjmuje z szafy idealnie zapakowany mój termos od kawy o średnicy 15cm i wprowadzam sie w stan upojenia erotycznego.Po czy myje w go w wodzie destylowanej,smaruje maragaryną Manuel i wprowadzam do ekstatycznie oszalałego z rozkoszy wedla.Niestety,nie moge długo masturbowac sie analnie,gdyz lewy zwieracz dawno juz jest nadwyręzony i lekko popuszcza,co objawias sie później lekko brazowym nalotem.Także w srodku termosu.A przecież co dwa dni jężdże w podróze słuzbowe do lasu Kabackiego w poszukiwaniu nieskutecznie zreszta, kwiatu paproci.
[link widoczny dla zalogowanych]
I on się zmienił, dojrzał.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma jakieś miłe doświadczenia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moze tu cos znajdziesz [link widoczny dla zalogowanych] Powiedzcie mi prosze, co jesli zyla przy nadgarstku w lewej rece z miesiaca na miesiac staje sie coraz grubsza, szersza i dluzsza?
Moze jakis domowy sposob na pozbycie sie tej dolegliwosci, ktora uprzyksza zycie?? Tez nie wiedzialem nic o bolu ani skutkach pozniejszych po zabiegu. Ja jakoś nie mogę się wdrożyć,gubią mnie lody które namiętnie wcinają moje dzieciaki a ja z nimi. lece w lipcu do Anglii lub Irlandii w ciemno i dopiero na miejscu bede szukał zakwaterowania i pracy.. i 2001 r. [link widoczny dla zalogowanych]
taa..ale wiesz..jak masz taki wypukły pępek to nie radzę ci robić kolczyka bo to wygląda ohydnie..przynajmniej wg mnie..:// Oczywiście ćwiczenia fizyczne też odgrywają ogromną rolę w temacie odżywianie\utrzymywanie łądnej sylwetki ciała. Czy tez odkurzacz robi tylko pianę i pierze dywany, czy również płucze i sciaga tą pianę i po zastosowaniu takiego odkurzacza dywany tylko się suszy??? Pidżama Porno - Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości Myla, oj kobitko! postraszcie pourywaniem łbów ! Jak radzą sobie ze ścinaniem KRĘCONYCH włosów?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale inne osoby mówią ze laser szkodzi bo działa jak woda na kwiaty;( i juz sama nie wiem co mam robic;( a te mascie ktore mi podałas(es) to są skuteczne na takie dosyc duze bliznowce??
[link widoczny dla zalogowanych]
to wchodze na ta stronke czytam wasze wyczyny i ide po wode i cwiczonka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No a na \deser\ wypadam zeraz na rower [link widoczny dla zalogowanych] Chciałabym zobaczyć z mężczyzn:
) Nie wiem co o tym myśleć. A dlaczego koło zamachowe nie powinno być lżejsze niż 7 kg? w prawo w lewo w lewo prawo o o o nadał świetny styl mojej fryzurze [link widoczny dla zalogowanych]
Zażywam 3x dziennie pod język dopiero 3 dzień (mam brać przez tydzień) a dostałam miesiączke. Ile razy mozna wkolo to samo pisac? Cameron Diaz jest piękna bez makijażu, wygląda tak samo z tym, że aktorka ma problem z trądzikiem i może dlatego wydaje się co niektórym brzydka. Rakowickiej 11. Chcę zacząć głodówkę, bo jak dla mnie jest to dobry wstęp do rozpoczęcia nowego życia, tzw. Mam problem z wrastającym paznokciem. madra jestes
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie pal i nie pij.
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz jak czytam objawy tokso to chyba to bylo to - powiekszone wezly karkowe i szyjne, z guzkami, bole gardla, objawy podobne do grypy , bole miesni , nie dostalam zadnych lekow i badan szczegolowych bo lekarz stwierdzil ze to przechodzona infekcja wezlow ( teraz nie mam takich objawow ) w tym czasie mialam robione trzy razy badania krwii , co trzy miesiace, po ostatnich informowalam lekarza, ze mam zamiar zajsc w ciaze i czy juz moge, stwierdzil ze infekcja jest juz przebyta i nie ma obaw, guzki zanikły, a teraz taki wynik. Benusik ja tez
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymajmy sie zatem razem i.............uszy do góry.Ja mam mieć wyciętą cała tarczycę i boje się,żeby mi tych groszków nie wycieli.Nie wiem,gdzie będziesz operowana,ale może się nawet spotkamy [link widoczny dla zalogowanych] Na pocieszenie,dziewczyna leżca po pierwszym porodzie chwaliła że tak ładnie parłam .
nie wiem czy tyle bym wytrzymała Życzę zarówno sobie jak i wszystkim innym mamom dużo siły oraz optymizmu, który w naszym stanie jest jak tlen potrzebny do oddychania. [link widoczny dla zalogowanych] owa_pidzama_damska_primark_12_14_ang.html mam dosc tego piepszonego bolu! zioła w podwójnej ilości , miód, mleko drożdze próbowałam wszystkiego [link widoczny dla zalogowanych]
ja od poczatku mowilam po wlosku, uczyla sie juz w Polsce, ale moj mangielski strasznie ucierpial odkad jestem we Wloszech, jak tylko zaczne zdanie po angielsku, to koncze po wlosku, ale przynajmniej wszystko rozumiem OD JUTRA ZACZYNAM 14 dniowa GLODOWKE +lewatywy a po nich oczyszczanie wedlug Tombaka. nie przejmuj sie, takie wydzieliny brazowawe sa normalne. Na tej stronie mało będzie o bliznach ale to jest naprawde dobry specjalista w tej dziedzinie. A jak pojawią się kolejne... [link widoczny dla zalogowanych] amb8.jpg Czy ciężko jest znaleźć prace i mieszkanie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

JEAN LOUIS DAVID w krakowskiej BONARCE- przestrzegam drogie dziewczyny i ODRADZAM!
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem po raz pierwszy w życiu na jakiejkolwiek diecie. Może o Skrzynecką?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ODRADZAM [link widoczny dla zalogowanych] ale po pierwsze zmien lekarza= hormony sa pewnie zle dobrane a moze wymyslili cos lepszego
Naprawdę walczę sama z sobą , naprawdę nie chcę wymiotować. Po zabiegu stopa bardzo boli - trzeba brać silne tabletki przeciwbólowe. Zapytaj lekarza czy moglby to zalecic abys przyjmowala 141 A meridia hamuje łaknienie, ale checi nic nie zabije. [link widoczny dla zalogowanych]
I dlatego denerwuja mnie wasze rozowe okulary. ja cwicze na orbitku od sierpinia i widze rewelacyjne efekty!!!! heh, miłość swoejgo zycia mam akurat tutaj dlatego tak trudno mi sie zdecydować! tyle, że facet ma gitarę, ale Candy to blondynka, więc może o to Ci chodzi? co do pyt to idz do lekarza bo moze byc za pozno potem...a to grozi duuuuzymi komplikacjami jak bedziesz starsza, Wiem ze służba zdrowia jest jak jest ale naprawde jak bedziesz chciała to znajdziesz lekarza i ci pomoga...Swietna klinika jest w Poznaniu, Łódz, Zakopane gratulacje!! hejka wszystkim,nie wiedziałam że jest takie forum...ja też pracuję w żywcu,łączę sie z wami - towarzyszka niedoli
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Post Pi 1:51, 04 Kwi 2014
 Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 621
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

a systematycznosc nie jest moja dobra stroną....    

szczerze?ja bym sama napewno nie pojechala.z kims z rodziny moze tak bo to jakby wchodzic swiadomie w paszcze lwa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciągłe kłotnie. Leciutko wybielały...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po wyjściu z salonu moja fryzura wyglądała fatalnie. [link widoczny dla zalogowanych] Wyszły blond ciemny + jakieś odcienie miedzi.
Pomóżcie mi rozwiązac ten problem. Teraz już nie. Napisz mi prosze, czy juz wiesz jak to technicznie rozwiazac? Hej dziewczyny wczoraj poległam dziś dzień 1 od początku przez moja głupote!!!:/Czy wytrwam 7 dni???Mam nadzieje Witam nowe kolezanki co robić? [link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego? igm (-) to sie nie nudzi Pomysl tylko ile ludzi umarlo na raka, a ile na krosty. A teraz znowu to samo . cokolwiek z zamrażarki włożyć do woreczka foliowego, owinąć ściereczką i przykładać do skóry policzka). trzy lata nie byłam u fryzjera ponieważ miałam traume bo fryzjerce która potrafiła robić tylko BOBA.o0
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do MAGDY-Tez wspomagam się Biosteronem na uciążliwe dolegliwości związane z menopauzą,ale nie wiedziałam,że wpływa też na sen,z którym od kilku lat mam problemy.Już się zacząłam martwić,że chyba uzależniłam się od Zolpicu,który mnie ratuje w nocy.Polecam-jest na receptę,ale szybko się zasypia i nie otępia.Mnie wystarcza 1/2tabletki i po 30 minutach zasypiam.Jestem dumna z siebie,bo już od tygodnia nie biorę tabletek,widocznie Biosteron też pomógł.Należę do osób,na które nie działają żadne ziołowe ani inne reklamowane cuda z wyjątkiem Melatoniny.
[link widoczny dla zalogowanych]
mi znowu jak zdrętwiała to wsadziłam do gorącej wody na 2 min i przeszlo tylko że skutkiem ubocznym są poparzenia na dloni ale to z czasem zejdzie Lepszy na pewno pod tym względem że tam i możesz rękami ruszać a nie tylko nogami jak w przypadku rowerku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Napiszę do ciebie w czwartek na e-mila coś wiecej.pozdrowionka. [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam serdecznie.
http://www.youtube.com/watch?v=UAOxCqSxRD0 Technologia wytwarzania: moze figura i dobra ale jest strasznie brzydka Ma swój prywatny gabinet na Poleskiej i bierze połowę tego co biorą na Zamenhoffa... Widze, ze nie jestem sama. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] - ramiona przeciez mozesz uczyc sie jezykow czy pracy na kompie w domu, sama. Moj pierwszy krok to byla legalizacja dyplomu uzyskanego w Polsce a nastepnie kursy zakonczone stazami, robilam je poprzez Provincie lub Comune (polecam tez udac sie do Centro per l'impiego, tam tez maja oferty). przy nacinaniu kształtuję go jednocześnie w trójkąt (podstawą figury jest zewnętrzny brzeg, a wierzchołkiem część bliżej nasady) po czym wyrywam tą część pazurka. czesc dziewczyny jestem z poznania. doktor przyjmuje osoby na konsultacje w kazda srode niby od 15, ale ja pamietam ze bylam o 14 i juz gdzies 15 min pozniej zostalam przyjeta Skoro mówia ci, że lekarz domowy poradzi sobie z tym problemem, to idx do rodzinnego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z kolei koszulowa bluzka, swietny krój, doskonale w niej wyglądam...
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz obawiam się trochę,że mój kolor może nie wrócić.Co o tym sądzicie? Może coś tam urozmaicili w tej diecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inną tego typu (ja akurat
Manta_ma, co słychać u twoich dwóch kilogramków?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i dlaczego jedziesz teraz do Bolognii? [link widoczny dla zalogowanych] Zastanawia mnie to co Pani napisała o laserowym zabiegu czy to ma cos wspólnego z tym ze juz wiecej blizny sie nie zrobia?Czy ze sie nierozejda.Mam nadzieje zamały sobie poradzi.
płakalam i wydalam koljena kase nma fryzjera który nic nei zrobił tylko je przyciemnil i mialam juz ciemną wiśnie ;/ I nie wiem kompletnie jak to zrobić. Mogło sie komuś pomylić z Apple, czyli slodkim Jabłuszkiem Gwyneth. Nie wszyscy rumuni czy chinczycy sa brudni i kradna! TAK i nauka jest besplatna pozdro [link widoczny dla zalogowanych]
Do takiej zieleni bardzo pasują brązy ale takie czekoladowe Prosze o szczerą odpowiedź. uleczenia czasowe ......ale w gruncie rzeczy ......nie wiele to daje ....... Oderałam wyniki ciazy brak a dziś 26dzień cyklu mam już tego dość jedyny plus prolaktyna się unormowała Buziaki Angela Dzisiaj się ważyłam kolejny kilogram w dół, czyli po 5 dniach 3 kilo mniej. Poza tym nie uważam, żeby było coś złego w mailowaniu nawet przez całą noc z zakonnikiem jeżeli Wam się fajnie gada itd.......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Komunię mam w niedzielę, wiem że przeminie, ale zawsze pozostaje jakaś niepewność czy wszystko się uda.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja zawsze o takich marzyłam, ale niestety matka natura dała mi włosy proste jak druty, gęste i grube.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czekam na wasze propozycje [link widoczny dla zalogowanych] Powiedziała, że nie powiększała sobie biustu
Melduję się na posterunku. W polsce jadowite pająki, które zagrażają życiu człowieka to rzadkość. Pozdrawiam ech Właśnie, żey to była informacja z jakijeś normalnej gazety, przeprowadzenie wywiadu przez Vivę czy fakt, ale nie przez brukowce. [link widoczny dla zalogowanych]
antykoncepcyjne. . Hejka! biorąc pod uwagę wypowiedz 'iffonka23' absolutnie się z nią nie zgadzam!! Mam dodatkowe zadania przede mna przez nastepne 2 tyg takze juz rzadko zagladam. Ile Cię kosztował zabieg i ile czasu nie mogłaś się poruszać? Ten proces jest az tak kosztowny?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Post Pi 1:51, 04 Kwi 2014
 Zobacz profil autora

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa).
Obecny czas to Pon 18:59, 20 Sie 2018
  Wywietl posty z ostatnich:      


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin